Tråkigt

Just nu har jag så tråkigt att jag vill krypa ur mitt skinn... Har suttit hemma o ugglat hela dagen och när Tommy kom hem kände han sig dålig och gick i säng efter maten. Så nu har jag suttit ensam hela kvällen oxå.
Jag är ledig hela helgen och hade hoppats att vi skulle hitta på nåt roligt men nu blir det väl inget. Det känns som jag aldrig kommer hemifrån, det blir ju att man sitter hemma på veckorna när man inte jobbar.
Jaha, jag borde väl lägga mig nu, men det är inte lönt för kryper i kroppen och jag har inte sovit bra om nätterna på sista tiden heller..  men sova måste man tyvärr..
Idag blir Teo 2 månader. Grattis!
1 mamma:

skriven

I morgon är en ny dag med nya möjligheter. Tommy har väl inte fåt s-influensan. Hoppas han är pigg i morgon så ni kan hitta på något. Annars får du pyssla om honom och dona lite hemma. Ha det bra kram mamma

2 mamma:

skriven

I morgon är en ny dag med nya möjligheter. Har Tommy fått s-influensan? Annars kanske han är på "G" igen i morgon så ni kan hitta på något. Annars får du pyssla om honom och dona lite hemma. Njut av att du är ledig det gör jag.

Ha det så bra kram från mamma

Kommentera här: