Saker som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa

Det känns verkligen som bröllopet närmar sig med stormsteg, och med det blir jag mer och mer stressad över saker jag inte riktigt vet hur jag ska lösa än.

Därför lägger jag nu upp en lista här och hoppas att något annan har bra idéer på hur det ska lösas.

- Transport. Vi måste hitta något coolt fordon att åka i på den stora dagen, men vi är lite kräsna. Vi hoppades på några häftiga gamla VW som står på Tommys jobb men de funkar inte. En ferrari hade ju inte skadat, men det verkar svårt att få tag på.

- Underhållning. I kyrkan hade jag gärna lyssnat på lite vacker sång, speciellt en låt som jag gillar mkt. Till den ska det helst vara en man med lite countysound och en gitarr. Men skulle ni veta någon annan bra häftig artist så kan går det med bra. Mamma tycker att vi ska fixa Peps Persson eftersom vi bor hans gamla hus, Bengt tycker Kikki Danielsson oklart varför.

- Bär och transporthjälp. Vi behöver hjälp, mestadels med att plocka undan bord, skräp och annat efter mottagningnen som vi ska ha vid sjön. Detta ska köras hem till oss, men vi kommer troligtvis "försvinna" innan alla gästerna har gått behöver någon som kan ta det ansvaret att stanna kvar och plocka ner.

Det kommer mer...
Så bara hör av er om ni vill hjälpa till!

Kommentera här: