Sjukstugan

STOPPA PRESSARNA! Tommy är för första gången i sitt liv hemma från jobbet pga sjukdom. Under det 8 år han har jobbat har han aldrig sjukanmält sig, men idag gav han upp efter två timmar på jobbet.

Jag blev dålig i tisdags precis efter jobbet, jag kom inte mer än innanför dörrarna innan det slog till och sen låg jag och kved hela kvällen. Magsjuka är inget roligt och det verkligen inte att jobba då, knappt något annat heller. Just nu ligger Tommy och sover på en madrass framför kaminen, där spenderade jag min första natt för värmen och närheten till toa.

Jag personligen mår lite bättre nu och efter jag fick i mig några skivor falukorv och npgra makaroner igår har jag lite energi igen. Det var i princip det första jag har ätit sen tisdags lunch. Något chips och en glass har kanske slunkit ner med men annars har jag bara druckit.

Tur att vi har katterna som kan ta hand om oss!





1 hanna:

skriven

Usch och fy!

2 Mamma Liil:

skriven

Kan det smitta ända till Älmhult?? Hade frossa och feber igår mådde tjyvens. Blir alltid diffust konstig men inte pott-prutt sjuka man är ju som man är....Krya på er. Kram mamma

Kommentera här: