Lite av varje

Här på bloggen händer inte mycket i verkligheten dessto mer.

Jag bör jar äntligen bli frisk från allt skit. Jo, jag åkte ju på en rejäl omgång när jag lyckades få både lunginflammation och hjärnhinneinflammation på samma gång. Det blev några turer till vårdcentral och akuten för att bli av med det. Än har jag inte återhämtat mig helt, men det blir bättre och bättre. Bara vibrationerna i rumpan slutar så är jag nöjd.

Sen har jag blivit faster igen. Emil och Mia har fått två söta tvillingflickor så nu har Ella blivit storasyster.


Babybild
Lånad från hgbs-lasaretts webbisar.


Min namne, aka Rebban, håller på att flytta. Hon har fått en fin lägenhet i Eslöv och håller på att inreda den. Vi har hjälp till och montera lite IKEA-möbler som hon inte vågar sig på.

Nej nu kommer mina kära make hem!


MVH Fru Ljungdahl
1 Svärmor:

skriven

Så fina flickor! Hälsa och gratulera från oss.

Kommentera här: