Tiger i Hässleholm

Om ni har missat det så öppnade Tiger i Hässleholm för snart 3 veckor sedan. Detta var en mycket trevlig överraskning för mig och jag anser mig redan som flitig kund. Jag redan lyckats införskaffa ett antal trevliga och roliga ting, min favorit just nu är sockerskålen som ser ut som ett muffins (nedan) och tekannan som liknar en tårta. Man kan ju bli annat än glad när man ser dem. Jag har oxå hittat fina plåtburkar (nedan) som jag kan ha te i och en jättefin termos.


Som ni hör har det mest blivit saker till köket och nu börjat temat gå ifrån det färgglada asiatiska temat och mer mot Alice i Underlandet.  Ett är så säkert och det är att det kommer att bli färgglatt, precis som vi!



Så här fina är mina teburkar och sockerskålen jag köpte.
Om någon av mina fyndande bekanta skulle hitta en fin tesked
till min sockersål så är det bara att köpa, jag betalar.

1 hanna:

skriven

Tekannan är bäst! Har du samma färger som mig?



Kommentera här: