Svart hål

Min blogg har blivit till en svart hål. Allt av intresse försvinner så fort jag går in här. Så nu tänkte jag att jag får väl kriva om det ointressanta.

Idag är jag duktig och håller på på ovanvåningen, slutet på sovrummet finns inom räckhåll.. så länge det inte blir för fint väder o trädgården lockar. Nu har de förresten tagit prover men vi har inte fått några svar. Vi har iofs inte fått höra att de har tagit prover heller utan vi har hittat små utgrävda gropar där dieseln va. Vi får se om vi får hör nåt så vi kan gräva upp tomten nån gång....

Det blir tydligen inget slappande idag för teven vill inte starta. men jag  har fullt upp ändå. Igår hittade jag min gamla skolbok från British School (Seoul Foreign School) och snacka om flashback. Jag blir ganska sugen på att åka tillbaka och vi funderar på att kanske göra det till våren, jag håller tummarna.

Ni har väl inte missat att min mamma Liil var med  i Allers. Ett helt uppslag.. och jag har då sldrig hört om några fransmän förr!! Så om ni vill se kan ni åka till mamma, hon har säkert 10 ex hemma ;)

Kommentera här: