Midsommar

Glad Midsommar allihopa.

Idag ska det ätas gott om god mat och njutas av det förhoppningsvist vackra vädret.

Vi ska så småningom packa bilen och åka upp till Osby för att fira midsommar hos familjen Nilsson. Jag är laddad till hundra.

Förra sommaren när Ella var liten och jag och Hanna var på besök så gav vi henne en liten pool. Aldrig trodde vi att det skulle vara så uppskattad som den har varit med sina palmblad som solskydd. Nu är det så att Maria hela tiden frågar mig var jag har köpt den där poolen (för den var billig såklart). Teo har tydligen sagt till henne att han gärna vill ha en sån pool så det fick Tommy och jag fixa. Så idag hoppas vi att det blir varmt så Teo kan prova sin nya pool..



Hanna provar poolen.
Kolla på Ellas invigning av poolen i år här.

Kommentera här: