Impuls REA

Jag är inte den som impulsshoppar med undantag för ett ställe, IKEA. Jag skulle kunna försvara det med att IKEA är ju som hemma för mig, jag har i princip växt upp där. Det är så illa att nu när jag bor ute på vischan så kan jag ta en runda till IKEA när jag får hemlängtan. Det roliga är att vilket av de tre vi bor emellan jag än väljer så finner jag familjen där. Åker jag till Malmö så kan jag ta en runda inom syster Hanna och hennes Martin, pker jag till Helsingborg jag jag åka till Viken och bror Emil, hans Mia och lilla Ella, och åker jag till Älmhult är jag ju hemma. Där har vi vi både mamma och i Osby har vi bror Fredrik, hans Maria och plutten Teo. Så IKEA är hemma. Till och med när jag var på IKEA i Milano så bodde jag hos Fredrik och Maria.

Ja, nu var det ju om impulsshopping jag skulle skriva, sist vi var på IKEA, första gången på svågertorp, så impulshoppade vi ett handfat på fynd och ett skåp till det. Nu står det mitt i vardagsrummet och den enda nytta den gör är att Enzo brukar sova i den eftersom det är en filt på det.

Såhär ser det åtminstone ut..


Så nu behöver vi bara väggskåp. spegel, lampor och en ny kran...
1 hanna:

skriven

snyggt!

Kommentera här: