dum dum di dum

Så nu är det lite helg för mig, dvs två dagar ledigt i rad. Det blir inte mkt av det i sommar och speciellt inte på helgerna. Fram till vecka 34 har jag en helledig helg. Men jag gillar att har ett riktigt jobb där man får en vettig lön.

Imorrn är det som sagt dags för Håkan o Erikas bröllop och det ska bli trevlig. Iofs är varken jag el Tommy några fans av större tillställningar och jag ska jobba på söndag, men det är nog de enda gångerna man kan få med Tommy till kyrkan *blink, blink*.

De fina kläderna är uppletade och upphängda, ska bara stryka Tommys skjorta. Helst hade han haft tshirt och jeans, men jag lovade honom att om det var andra som inte hade slips kunde han iaf få ta av den då eftersom skjortan skaver i halsen. Hur som helst blir det ingen jättesen kväll efter som jag som sagt ska jobba på söndag....

1 Emilio:

skriven

Var är bilden på dig då?

Kommentera här: