lägesrapport

Igår målade jag klart väggarna i köket för att Tommy skulle slippa, fin alla hjärtansdagpresent. Jag är jättenöjd och skulle så gärna ta bilder  men jag har fortfarande inte hittat laddaren till kameran. Sen är det bara luckorna som ska fixas i blank svart färg.

För att vara lite extra snäll igår så städade jag undan allt skräp som har blivit när vi gör sovrum uppe. Mycket gipsskivor och reglar, men allt trä kan man iaf elda upp. Så igår när det var fint där uppe så började vi stöka ner igen. Vi har köpt gipsskivor för att fixa dörren och täcka panelen på väggarna, men skivorna är ju så grymt stora så man knappt kan få upp dem på ovanvåningen. Vi fick upp en och o insåg att det va mkt jobb för en skiva så nästa skar vi till i köket (som jag oxå hade städat). Det blev ganska bra men vi får se hur det blir med nästa vägg. 

Så bygg bygg bygg hrla helgen o det är kul (än så länge)

Jag har oxå blandat färg som ska va i sovrummet och det blir en fin turkos.. 

over and out 

1 Fia-fluff:

skriven

Jag vill också måla och greja. Det är ju både avkopplande och kul!!

2 Lillasyster H:

skriven

Vad kul det låter!!

Kommentera här: