Oh Happy day

Trevlig dag idag. Jag skulle egentligen åka och hämta våra pass, när jag insåg att jag ändå inte kan får ut  Tommys så jag sket i det. Istället så har  jag flyttat bokhyllan från vardagsrummet till samma vägg i kaminrummet. Nu kan jag sätta upp de fina string-hyllorna!

Framåt eftermiddagen kom min kära bror fredrik (hjert-uno) som är i Höör för "tester" inför ett ev. jobb. Han var ledig hela eftermiddagen efter en hektisk gårdag och tog bussen ut på "landet" och oss. Lite mysigt små prat, sen fika, sen promenad, shopping i Sösdala och tillbaka hem för ytterligare fika. Pratade med Maria i telefonen oxå och jag blev så glad, det va så länge sen. Jag kom ihåg när vi bodde inne i Älmhult och vi umgicks nästan varje dag.. jag saknar faktiskt det. Ja, min bror har valt en bra fru!

Efter vi hade kört tillbaka fredrik till höör för middagen, så åkte vi inom Ljungdahls för att kolla på Affes bil efter besiktningen. Där nallade vi åt oss av deras sena mat och det va toppen, lite flamsigt prat vid bordet med rebban och anita innan vi kom hem.

Det va i princip allt... jo, jag har precis smakat av karl-johan som jag o fredrik hittade i skogen, Utsökt!




Idag va en glad dag...
 
1 Frun:

skriven

Sötaste svägerskan har jag!!!

Kommentera här: